مشاوره رایگان: 09126403086

Homeاخبارشرایط بسیار ویژه آزمون تیزهوشان ششم و نهم

شرایط بسیار ویژه آزمون تیزهوشان ششم و نهم

شرایط ویژه آزمون تیزهوشان
فهرست مطالب

در این مقاله می خواهم مطلبی را به اطلاع والدین و دانش آموزان عزیز مقاطع پنجم و ششم ابتدائی برسانم که با خواندن آن بیش از پیش ترغیب به درس خواندن برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شوند و تلاش خود را برای قبولی در این آزمون چندین برابر کنند.
همانطور که می دانید آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم برای ورود به مقطع متوسطه اول و نهم به دهم برای ورود به مقطع متوسطه دوم برگزار می شود. بدین ترتیب دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پذیرفته نشده اند ، می توانند شانس خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان در مقطع نهم مجددا امتحان نمایند.

اما شرایط آزمون تیزهوشان نهم به دهم چه ارتباطی به ششمی ها دارد؟

اگر دانش آموزی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پذیرفته شده و مشغول به تحصیل در مدارس تیزهوشان شود و در مقاطع هفتم و هشتم در این مدارس معدلی بالای 17 بدست آورد ، می تواند بدون شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، به ادامه تحصیل در مدارس علامه حلی و فرزانگان در مقطع دهم ، یازدهم و دوازدهم مشغول شود.
شاید در ابتدا به اهمیت این موضوع پی نبرده باشید . این بدان معنی است که اگر دانش آموزان عزیز پنجمی و ششمی کمی بیشتر درس خواندن راجدی بگیرند، و اولیای گرامیشان نیز از آنها حمایت های لازم را به عمل آورند ، می توانند 6 سال سرنوشت ساز تحصیلی خودشان را در بهترین مدارس ایران به تحصیل بپردازند وآینده خود را با قبولی در کنکور سراسری در بهترین رشته ها تضمین نمایند.
امید که دانش آموزان عزیز ششمی با خواندن مطلب فوق این حساسیت را بیش از پیش درک نمایند.
این نکته حتی از لحاظ مالی نیز برای خانواده های محترم حائز اهمیت می باشد. من در یادداشت دیگری میزان شهریه مدارس تیزهوشان را برای شما توضیح داده ام.

برای بر قراری تماس با اینجانب مهندس تسلیمی جهت هماهنگ نمودن زمان کلاس به اینجا مراجعه فرمایید.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
Call Now Button