مشاوره رایگان: 09126403086

Homeدانستنی هابهترین آزمون آزمایشی برای داوطلبان در پایه ششم به هفتم کدام است؟

بهترین آزمون آزمایشی برای داوطلبان در پایه ششم به هفتم کدام است؟

آزمون آزمایشی
فهرست مطالب

همانطور که در گذشته و در مقاله ای جدا توضیحات کاملی داده شد، شرکت در آزمون های آزمایشی امری ضروری برای موفقیت در آزمون تیزهوشان، نمونه دولتی و مدارس خاص به شمار می رود که حتما به دانش آموزان توصیه می شود در صورتیکه در کلاس های تیزهوشان شرکت نمی کنند، آزمون های آزمایشی را ا دست ندهند. حال سوال اینجاست که از بین موسسات مختلفی همچون کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)، مبتکران، مولفان، واله و … کدامیک می تواند بیشترین کمک را به داوطلبان بکند؟

متاسفانه بسیاری از مدارس بدون کار کارشناسی، دانش آموزان را در بعضی آزمون های برخی موسسات ثبت نام می نمایند که بسیاری از این آزمون ها نه تنها کمکی به رشد دانش آموز در راه موفقیت نمی کند، بلکه تا حد زیادی نیز آنها را گمراه می کند.

برای مثال سوالات بسیاری از این آزمون ها در حدی بسیار پایین تر از آزمون تیزهوشان بوده و زمانی که دانش آموز درصدهای بسیار خوبی در درس های مختلف این آزمون ها کسب می کند، یا دچار اعتماد به نفس کاذب می شود و کمتر از قبل تلاش می کند و یا زمانی که در آزمونی هم سطح با تیزهوشان قرار می گیرد به دلیل سنگین بودن سوالات، روحیه خود را از دست داده، دچار سردر گمی می شود و متاسفانه شانس قبولی اش را تا حد زیادی از دست می دهد.

بهترین آزمون آزمایشی تیزهوشان

پس از سال ها تدریس به داوطلبان این مقطع و ارزیابی آزمون های آزمایشی موسسات مختلف، به این نتیجه رسیده ام که شرکت در آزمون های آزمایشی کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)، می تواند بیشترین یاری را به دانش آموزان برساند.

علت این انتخاب را بطور خلاصه توضیح می دهم:

  1. این آزمون ها هر دو هفته یکبار برگزار می شوند و دانش آموز قادر به تمرکز بر روی برنامه آموزشی خود بوده و به راحتی می تواند جمع بندی لازم را برای شرکت در آزمون داشته باشد.
  2. جامعه آماری آزمون های کانون بالا است. در نتیجه داوطلب می تواند با تعداد بیشتری از رقبای خود دست و پنجه نرم کرده و رتبه خود را به خوبی در آزمون تیزهوشان تخمین بزند.
  3. یکی از مزایای آزمون های کانون، امکاناتی است که پس از آزمون در اختیار داوطلبانش قرار می دهد. برای مثال کلیه سوالات آزمون به طور دقیق تحلیل می شوند و سوال هایی که دارای دام آموزشی بوده اند در سایت کانون قرار می گیرند.

با توجه به تغییر سبک آزمون تیزهوشان ششم و تغییر آن از آزمون استعداد تحصیلی به آزمون هوش ،کانون فرهنگی آموزش نیز سبک آزمون های خود را تغییر داده است .به این صورت که در هر جلسه آزمون ،داوطلب همزمان هم در آزمون استعداد تحصیلی و هوش شرکت می کند .همچنین هر ساله کانون بعد از تعطیلات نوروز چند سری آزمون آزمایشی جامع برگزار می کند که در طراحی سوالات این آزمون ها ،شباهت زیادی با آزمون تیزهوشان دیده می شود .تعداد شرکت کنندگان نیز در آزمون های جامع بیشتر از آزمون های معمولی کانون است و داوطلبان به راحتی می توانند سطح خود را با رقبایشان محک بزنند .

در مقاله اهمیت شرکت در آزمون های آزمایشی می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آزمون های آزمایشی تیزهوشان بدست بیاورید.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
آخرین فرصت شرکت در
دوره جمع بندی آزمون
Call Now Button