مشاوره رایگان: 09126403086

Homeفیلم آموزشی تیزهوشان ششم به هفتمروش حل سوال تکنیکی هوش ریاضی در آزمون تیزهوشان

روش حل سوال تکنیکی هوش ریاضی در آزمون تیزهوشان

حل سوال تکنیکی هوش ریاضی
فهرست مطالب

مفاهیم ریاضی خیلی بهم نزدیک هستند، یک سری مفاهیم را ممکن است در حال حاضر یاد بگیرید و همین موضوع در سال های آینده در موضوعات دیگری برای شما مطرح شود.در این ویدئو نمونه سوال تکنیکی هوش ریاضی در آزمون تیزهوشان را برای شما حل می کنم که با کمی دقت می توان جواب آن را محاسبه کرد. این سوال را از آزمون شبیه ساز قلم چی ششم به هفتم انتخاب کرده ام. بسیاری از شرکت کنندگان در این آزمون به سوال پاسخ اشتباه داده اند، در این ویدئو روش پاسخ دادن به این سوال به شا آموزش داده می شود. در صورتی که می خواهید ویدئو های مربوط به سایر نمونه سوالات را ببینید به صفحه فیلم های آموزشی تیزهوشان مراجعه کنید.

نمونه سوال تکنیکی هوش ریاضی

در مسابقت بین مدارس که 18 تیم والیبال شرکت کردند. قرار است که هر تیم فقط یک دور با تیم دیگر بازی کند. در این مسابقات در مجموع چند دور بازی صورت می گیرد.

  1. 306
  2. 153
  3. 162
  4. 326

پاسخ سوال را در ویدیو ببینید.

تماشای ویدیو

سوالات هوش ریاضی محاسباتی از جمله سوالاتی هستند که با کمی دقت می توان امتیاز کامل آن ها را از آزمون تیزهوشان دریافت کرد. در این ویدئو یک سوال هوش ریاضی از آزمون شبیه ساز تیزهوشان قلم چی را برای شما انتخاب کرده ام که با فهم صورت مساله به راحتی می توانید جوابش را به دست آورید.

موفق باشید.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
Call Now Button