مشاوره رایگان: 09126403086

Homeاخبارخبر خوش به داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم- آزمون امسال نیز مانند سال های قبل برگزار می شود.

خبر خوش به داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم- آزمون امسال نیز مانند سال های قبل برگزار می شود.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم
فهرست مطالب

همانطور که مطلع هستید، طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در بهمن ماه سال گذشته، تصمیم به حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و در نتیجه آن حذف تدریجی مقطع متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان، گرفته شد. در پی اعتراضات شدید بسیاری از اولیای مطلع و همینطور کارشناسان آموزشی کشور، این موضوع به شورای عالی انقلاب فرهنگی که برنامه ریزی و تهیه طرح های خاص برای شناسایی، جذب و تعالی فکری نخبگان و تربیت و پرورش علمی و معنوی استعدادهای درخشان و بهره گیری از توانایی ها و ابتکارات و خلاقیت های آنان، از وظایف این دستگاه می باشد، راه یافت.
خوشبختانه طبق جلسه ای که در روز سه شنبه 97/1/21 در این شورا برگزار شد، تصمیم به برگزاری این آزمون طبق روال سال های گذشته، گرفته شد. بطوریکه مهندس ضرغامی، یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، دیشب در کانال خود درباره تصمیم گرفته شده پیرامون آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم ، نوشت: “جلسه امشب برای سمپادی ها هم خوب بود و آنان را از نگرانی درآورد. خبر کامل آن را وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد کرد ولی اجمالا قرار شد آزمون دوره متوسطه اول برای سال جاری، مثل گذشته انجام گیرد و اصلاحات انجام گیرد و اصلاحات انجام گرفته توسط شورای عالی آموزش و پرورش برای سال های آینده به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود و مورد بررسی قرار گیرد.”
ساعتی پس از این خبر خوشحال کننده، خبر دیگری منتشر شد که مهر تاییدی به گفته آقای ضرغامی زد. نظری، مدیر کل روابط عمومی وزارت آموزش پرورش اعلام کرد:” آزمون ورودی پایه هفتم استعدادهای درخشان امسال نیز همچون سال های گذشته برگزار می شود.
این در حالی است که متاسفانه هنوز خبری مبنی بر برگزاری آزمون نمونه دولتی در سال جاری نمی باشد. امیدواریم که با بررسی مجدد مسئولین آموزش و پرورش، این آزمون نیز در سال جاری برگزار گردد.
برای دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم (همراه با پاسخ) در سال های اخیر، این مطلب را مطالعه نمایید.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

    2 نظر

  1. نفس
    مرداد ۱۰, ۱۳۹۷
    پاسخ

    اخ جوووون ازتون ممنونم که این خبررو منتشر کردید واااقعا خوشحال شددم

  2. سیتا
    فروردین ۲۵, ۱۳۹۸
    پاسخ

    -_-

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
Call Now Button