مشاوره رایگان: 09126403086

Homeاخبارزمان و نحوه برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم سمپاد 99-98

زمان و نحوه برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم سمپاد 99-98

زمان و نحوه برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم سمپاد 99-98
فهرست مطالب

زمان و نحوه برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم سمپاد 99-98

پس از اعتراضات فراوان به نحوه برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم سمپاد 97-98 که منجر به دو دستگی در این مدارس شد، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در مراسم تجلیل از برترین های دبیرستان تیزهوشان پسرانه نکا، اطلاعاتی را درباره زمان و نحوه برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم سمپاد 99-98 داد.

وی در ارتباط با نحوه آزمون ابراز داشت: امسال طراحی سوالات بر عهده سازمان پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان خواهد بود وبه گروهی مجرب مشغول بررسی چگونگی برگزاری آزمون هستند. امسال به هیچ عنوان آزمون پیشرفت تحصیلی برگزار نخواهد شد و در سال 98 برای حل مشکلات آزمون سال قبل، تست هوش و استعداد را به صورت ترکیبی خواهیم داشت.
مهاجرانی درباره تستی یا تشریحی بودن آزمون گفت: در حال بررسی هستیم تا روش آزمون سال آینده مشخص شود و در حال حاضر تستی یا تشریحی بودن آزمون مشخص نشده است.
وی درباره زمان برگزاری آزمون هوش و استعداد پایه هفتم سمپاد و همچنین شرایط لازم برای شرکت در این آزمون افزود: زمان برگزاری این آزمون در تیرماه 98 خواهد بود و شرایط شرکت در این سنجش، داشتن تمام عناوین درسی سال پنجم و ششم ابتدائی با ارزشیابی خیلی خوب است. همچنین دانش آموزانی که فقط در یک عنوان درسی در مجموع دروس پنجم و ششم ارزشیابی خوب دارند نیز می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

    2 نظر

  1. علیرضا رستمخانی
    فوریه 16, 2019
    پاسخ

    سلام
    ضمن عرض خداقوت به آقای مهندس تسلیمی فر چندسوال داشتم از خدمتتان ،که اگر وقت داشتید جواب بدهید بسیارممنون خواهم شد.
    (پسرم چهارم به ششم جهشی کرده است وکتاب های پنجم را به خاطر مطالعه یک ماهه کامل مسلط نیست ولی از هوش نسبتا خوبی برخورداراست.)
    1-آیا آزمون از کتاب های درسی خواهد بود؟(اگر جواب بله است ازکتب پنجم هم خواهدبود؟) یا مثل آخرین آزمون ، هوش واستعدادتحصیلی خواهد بود.
    2-ما ساکن زنجانیم وپسرم به کلاس تقویتی آزمون که توسط معلم مدرسه برگزارمی شود ، می رود آیا شما توصیه ای در این زمینه دارید؟(بسته پرش را برایش تهیه کرده ام آیا مفید است استفاده کند).
    3-آیا شرکت در آزمون های آزمایشی کمک کننده است وکدام موسسه را پیشنهاد می کنید.
    4-نحوه آماده سازی وروش مطالعه موثری اگر مدنظرتان است.
    5-زمان آزمون

  2. حلینه
    مارس 7, 2019
    پاسخ

    خواهش میکنم سوالات رااز استعداد تحلیلی بگیرید چون وقتی که کارنامه دانش آموز خیلی خوب است نیازی به گرفتن آزمون های پیشرفت تحصیلی نیست

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
Call Now Button