مشاوره رایگان: 09126403086

Homeاخبارثبت نام تیزهوشان سال 97-98 در استان تهران

ثبت نام تیزهوشان سال 97-98 در استان تهران

ثبت نام تیزهوشان
فهرست مطالب

ثبت نام تیزهوشان (آزمون مدارس استعدادهای درخشان ) جهت ورود به مقطع متوسطه اول (هفتم) و مقطع دوم متوسطه (دهم) هر سال توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود. در این مطلب به بیان زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام، زمان برگزاری، و همچنین زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98 استان تهران خواهم پرداخت.

زمان و چگونگی ثبت نام تیزهوشان 97-98 استان تهران

هرساله، ثبت نام تیزهوشان از اسفند ماه شروع می شود. داوطلبان ثبت نام تیزهوشان در بازه مقرر با مراجعه به سایت sampad.medu.ir می توانند ثبت نام نمایند.
ثبت نام برای ورود به پایه های هفتم و دهم برگزار می شود . بنابراین کلیه دانش آموزان واجد شرایط پایه ششم و نهم می توانند با پر کردن فرم تقاضانامه، اقدام به ثبت نام نمایند.

شرایط ثبت نام تیزهوشان تهران 97-98

شرایط برای داوطلبان ثبت نام تیزهوشان ششم و نهم متفاوت است. اگر مشغول به تحصیل در پایه ششم هستید، برای ثبت نام باید همه نمرات پایه پنجم شما خیلی خوب باشد یا حداکثر یکی از آنها خوب باشد. و اگر قصد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارید باید معدل پایه هشتم شما بالای 19 باشد. برای مطالعه شرایط آزمون تیزهوشان به اینجا مراجعه نمایید.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 97-98

معمولا زمان برگزاری این آزمون که به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود ، اواخر اردیبهشت ماه هر سال است. یک تا یک ماه و نیم بعد از برگزاری آزمون، نتایج اعلام می شود . پس از اعلام نتایج ، از طرف سازمان سمپاد، زمانی برای اعلام اعتراض دانش آموزان مشخص می شود. دانش آموزان معترض می توانند در زمان مقرر، اعتراض خود را از طریق سامانه ثبت نمایند.
برای اطلاع از بهترین منابع و کتب جهت کسب بهترین نتیجه در آزمونهای تیزهوشان و نمونه دولتی حتما این مطلب را نیز مطالعه بفرمایید.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
Call Now Button