مشاوره رایگان: 09126403086

Homeدانستنی هامزایای برگزاری کلاسهای اینترنتی آمادگی تیزهوشان ششم به هفتم

مزایای برگزاری کلاسهای اینترنتی آمادگی تیزهوشان ششم به هفتم

مزایای برگزاری کلاسهای اینترنتی آمادگی تیزهوشان ششم به هفتم
فهرست مطالب

کلاس های اینترنتی خصوصی آمادگی تیزهوشان ششم به هفتم به گونه ای است که مدرس در یک کلاس شبیه سازی شده به تدریس جزء به جزء همان عناوین درسی که در کلاس های حضوری مورد بحث قرار می گیرند، می پردازد.

نحوه برگزاری کلاس های اینترنتی تیزهوشان اینگونه است که مدرس در زمان هماهنگ شده از طریق نرم افزار اسکایپ با دانش آموز ارتباط برقرار می کند و در کلاسی که مجهز به تمام وسایلی که در یک کلاس واقعی است، شروع به تدریس کاملا تصویری می نماید.

از مزایای اصلی این کلاس ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کلیه کلاس ها بوسیله وب کم با کیفیت اچ دی برگزار می شود و به دلیل خصوصی بودن و برقراری ارتباط تصویری و کلامی با دانش آموز کوچکترین تفاوتی از نظر کیفیت بین کلاس های حضوری و اینترنتی نیست.
  2. همانند کلاس های حضوری در هر جلسه ابتدا رفع اشکال صورت گرفته و سوال هایی را که از نظر دانش آموز مشکل بوده اند،حل شده و سپس به تدریس مباحث جدید پرداخته می شود.
  3. به دلیل اینکه هزینه های رفت و آمد و همچنین مشکلاتی چون ترافیک در این روش حذف می شوند، هزینه کلاس ها نیز تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.
  4. مزیت دیگری این شیوه آموزشی این است که امکان حضور دانش آموزان عزیزی که در تهران سکونت ندارند نیز در این کلاس ها ممکن بوده و آنها نیز قادر خواهند بود از تمام امکانات دانش آموزان تهرانی در کلاس های حضوری تیزهوشان، برخوردار شوند.
  5. امکان ضبط کلاس از طریق نرم افزارهای مختلف وجود دارد و اگر نیاز به مرور مطالب در ماه های آینده حس شد، می توان به فایل های ضبط شده مراجعه نمود.

برای برگزاری این کلاس ها تنها به اینترنت پر سرعت، یک هدفن و یک لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی نیاز دارید.

به منظور درخواست مشاوره و ثبت نام در کلاس های اینترنتی آمادگی تیزهوشان، با من تماس بگیرید.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
Call Now Button