مشاوره رایگان: 09126403086

Homeدانستنی هادوره جمع بندی ویژه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دوره جمع بندی ویژه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دوره جمع بندی ویژه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
فهرست مطالب

یکی از مهمترین مراحل برای موفقیت در هر آزمونی، مرحله جمع بندی است و آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز قطعا از این قضیه مستثنا نمی باشد. نحوه جمع بندی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به دلیل اینکه مفاد آزمون درسی نبوده و فقط شامل هوش، استعداد و خلاقیت می شود، کمی متفاوت از دیگر آزمون ها است. دلیل این تفاوت این است که در دیگر آزمون ها، معمولا داوطلب می بایست بعضی مطالب درسی را حفظ نماید و یا روی روش حل مسائل برخی دروس مانند ریاضی و فیزیک کار کند. در حالی که در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تقریبا هیچگونه مطلب حفظی وجود ندارد.

اهداف دوره جمع بندی ویژه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

  • آشنایی با تکنیک های تست زنی
  • افزایش سرعت و دقت تست زنی
  • آموزش روش های صحیح حل سوالات هوش
  • آموزش نکات مباحث مختلف در حل تست ها
  • بررسی مباحثی مشکل برای شرکت کنندگان
  • آموزش مدیریت زمان برای کاهش استرس آزمون

شرایط دوره جمع بندی ویژه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دوره جمع بندی برای آزمون تیزهوشان به صورت آنلاین برگزار می شد

زمان شروع دوره : هفته دوم اردیبهشت 1403

تعداد جلسات دوره : 12 جلسه

مدت زمان هر جلسه : 75 دقیقه

روز و ساعت کلاس ها: دوشنبه ها 19:30 الی 20:45 و جمعه ها 16:30 الی 17:45

هزینه دوره جمع بندی : 2.700.000 تومان

برای ثبت نام در دوره تماس بگیرید.

شماره تماس: 09387211602 و 09126403086

نکات مهم دوره

  1. کلاس ها سوال محور خواهند بود و سوالات تالیفی مشابه آزمون را تمرین خواهیم کرد
  2. در مورد مدیریت زمان و استرس صحبت خواهیم کرد
  3. یاد می گیریم چه سوالاتی را باید جواب دهیم و از چه سوالاتی عبور کنیم

امیدوارم با توجه و به کار گیری مطالب گفته شده در این مقاله، بتوانید آمادگی خود را برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به حداکثر میزان ممکن برسانید.

می توانید برای دانلود رایگان سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سال های گذشته به اینجا مراجعه کنید.

دوره جمع بندی آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

جمع بندی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست؟

همان طور که می دانید این آزمون شامل بخش های مختلفی از جمله استعداد تحلیلی، هوش کلامی، هوش منطقی و ریاضی، سرعت عمل و تمرکز و … می باشد که موفقیت در آن در گروی تسلط به همه این مباحث است. متاسفانه داوطلبان پس از مطالعه و آشنایی با نحوه پاسخ دادن به سوالات هر مبحث و در نتیجه آن تسلط به سوالات، به سراغ مبحث بعدی رفته کاملا وقت خود را صرف مبحث جدید می کنند بدون اینکه زمانی را برای دوره کردن سوالات مباحث قبلی اختصاص دهند. در نتیجه تسلط به دست آمده در مباحث قبلی رفته رفته کم رنگ و کم رنگ تر می شود.

دقیقا اینجاست که جمع بندی به کمک داوطلب می آید و به او کمک می کند که مجددا به سطح مطلوب آمادگی در هر مبحث برسد.

نحوه جمع بندی برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

بهترین روش جمع بندی به این صورت است که مباحث را تقسیم نمائید و هر روز از هر مبحث 10 عدد تست بزنید. بهتر است این 10 تست ها به گونه ای انتخاب شوند که در بین آن ها سوالات آسان ،متوسط و دشوار گنجانده شوند. حتما روی تست هایی که جواب آن ها را نمی دانید یا گزینه نادرست را انتخاب نموده اید وقت بگذارید تا بتوانید با بر طرف کردن نقاط ضعف خود، سطح آمادگی خود را بالاتر ببرید. اگر برای حل سوالات یک مبحث روش منحصر به فردی برای خود دارید، دوباره آن روش را مرور کنید تا تسلطتان روی آن افزایش یابد.

جمع بندی آزمون های تیزهوشان

چه زمانی برای جمع بندی آزمون تیزهوشان مناسب است؟

یکی از پرسش های همیشگی داوطلبان آزمون تیزهوشان و والدین محترمشان این است که چه زمانی برای شروع فرایند جمع بندی مناسب تر است؟

طبیعتا پاسخ به این پرسش بستگی به زمان برگزاری آزمون دارد. چنانچه همانند چند سالهای اخیر، آزمون در اواخر خرداد ماه برگزار شود، به نظر می رسد که پروسه جمع بندی باید از تعطیلات نوروز شروع شود. در این صورت با توجه به زمان آزاد بیشتری که داوطلبان در زمان تعطیلات نسبت به روزهای عادی که سرگرم انجام دادن تکالیف مدرسه هستند، دارند می توانند با تمرکز بیشتری روی جمع بندی مطالب آموخته شده در ماه های قبل کار کنند. یکی از مسائلی که باعث عدم موفقیت بسیاری از داوطلبان شده و آن ها را از جمع مدعیان این آزمون خارج می کند، سهل انگاری در زمان تعطیلات نوروز می باشد . هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان با سرگرم شدن به دید و بازدید های نوروزی و مسافرت در ایام تعطیلات ، در واقع زحمات یک ساله خود و خانواده شان را از بین می برند. نقش والدین محترم در مدیریت این زمان حیاتی غیر قابل انکار است. قطعا منظور من این نیست که کل زمان تعطیلات را به مطالعه بگذرانید. ولی حداقل نصف این زمان را در جهت جمع بندی مطالب فراگرفته شده صرف کنید. در اهمیت این مدت زمان همین را بگویم که تعداد زیادی از پذیرفته شدگان آزمون تیزهوشان که قبل از تعطیلات امید چندانی به پذیرفته شدنشان نداشتم، تنها با استفاده درست از تعطیلات، موفق قبولی در بهترین مدارس سمپاد شدند.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
آخرین فرصت شرکت در
دوره جمع بندی آزمون
Call Now Button