مشاوره رایگان: 09126403086

Homeاخبارظرفیت مدارس تیزهوشان در دوره اول و دوم متوسطه

ظرفیت مدارس تیزهوشان در دوره اول و دوم متوسطه

ظرفیت مدارس تیزهوشان
فهرست مطالب

هر ساله آزمون مدارس تیزهوشان در اواسط تا اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود و تعداد زیادی از داوطلبان ششمی و نهمی برای ورود به این دبیرستان ها با یکدیگر رقابت می کنند.
دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سال 97-98 که حاوی ظرفیت مدارس تیزهوشان می باشد ،هنوز توسط سازمان استعدادهای درخشان منتشر نشده است و در صورت انتشار سریعا اطلاع رسانی خواهد شد. لذا جهت اطلاع شما عزیزان از شرایط ثبت نام، دفترچه راهنما مربوط به سال گذشته را جهت دانلود برایتان در این مطلب قرار داده ام.

ظرفیت مدارس تیزهوشان

ظرفیت این مدارس هرساله دستخوش تغییراتی می شود و سیاست سازمان استعدادهای درخشان در محدودتر کردن تعداد پذیرفته شدگان هر سال نسبت به سال گذشته می باشد. هر ساله ظرفیت این مدارس در زمان ثبت نام مشخص می شود ولی از آنجایی که تغییر تعداد پذیرفته شدگان در هر یک از مدارس در مقایسه با سال گذشته معمولا خیلی محسوس نیست، ظرفیت مدارس تیزهوشان مربوط به سال تحصیلی 95-96 را برایتان در این مقاله قرار می دهم. توجه داشته باشید که در سال های گذشته هر داوطلب ششمی قادر به انتخاب 3 مدرسه از بین مدارس تیزهوشان بود.
با مطالعه این دفترچه ها می توانید به ارزیابی مناسبی جهت انتخاب اولویت های خود رسیده و از ظرفیت تقریبی مدارس تیزهوشانی که اطراف محل زندگی شما قرار دارند، آگاهی یابید.
لازم به ذکر است که ظرفیت های این مدارس هر ساله دستخوش تغییر می شود و حتما باید بروز ترین ظرفیت ها را مورد بررسی قرار دهید.

دفترچه ظرفیت پذیرش دبیرستان های دوره اول پسرانه 96-95

دفترچه ظرفیت پذیرش دبیرستان های دوره اول دخترانه 96-95

دفترچه ظرفیت پذیرش دبیرستان های دوره دوم پسرانه 96-95

دفترچه ظرفیت پذیرش دبیرستان های دوره دوم دخترانه 96-95

برای اطلاع از جدید ترین ظرفیت های مدارس تیزهوشان و همچنین نحوه درست انتخاب 3 اولویت از بین این مدارس به این صفحه مراجعه نمایید.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

    1 نظر

  1. فائزه سقایی
    مرداد ۲۲, ۱۳۹۸
    پاسخ

    ممنون

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
آخرین فرصت شرکت در
دوره جمع بندی آزمون
Call Now Button