مشاوره رایگان: 09126403086

Homeاخبارآیا از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطلع هستید؟

آیا از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطلع هستید؟

شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم
فهرست مطالب

همانطور که بر کسی پوشیده نیست ، سطح علمی مدارس علامه حلی و فرزانگان از سایر مدارس بالاتر است و این مطلب منطقی به نظر می رسد که حتی شرکت در آزمون تیزهوشان ، نیازمند داشتن شرایطی خاص باشد.

در اینجا قصد دارم شما دانش آموزان و والدین گرامی را از شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان مطلع کنم.

1-واضح است که دانش آموز باید مشغول به تحصیل در پایه ششم باشد.
2-کسب نمره خیلی خوب در تمامی نمرات و یا نمره خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در دروس دیگر در پایان مقطع پنجم ابتدائی الزامی است.
3-دانش آموز باید تابعیت ایرانی داشته باشد.(لازم به ذکر است شرایط خاصی برای دانش آموزان تبعه سایر کشورها نیز در نظر گرفته شده است)
توجه به این نکته الزامی است که پذیرش دانش آموزانی که دارای شرایط مذکور هستند،تنها بر مبنای نمره کسب شده در آزمون تیزهوشان می باشد و نمرات مقطع پنجم یا ششم ابتدائی دانش آموز اثری در نتیجه آزمون او نخواهند داشت.

 آیا شرایط پذیرش دو قلوها در آزمون تیزهوشان با سایرین متفاوت است ؟

اگر دو دانش آموز دوقلو(همجنس یا غیر همجنس) بطور همزمان در آزمون تیزهوشان شرکت نمایند و یکی از آنها در آزمون پذیرفته شود، دیگری در صورت کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از انتخاب هایش می تواند مازاد ظرفیت ثبت نام نماید.
لازم به ذکر است که در سال گذشته خبرهایی در ارتباط با پذیرش دوقلوهای همجنس در صورت قبولی یکی از آنها و کسب 60 درصد نمره قبولی آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از انتخابها توسط دیگری ، مطرح بود که امسال در صورت مطلع شدن از تائید این خبر ، سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با عوامل تعیین کننده جهت موفقیت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم لطفا به اینجا مراجعه بفرمایید.

جدیدترین آموزش

برچسب ها:
اشتراک گذاری:

    1 نظر

  1. محراب
    مرداد ۸, ۱۳۹۷
    پاسخ

    با سلام من در هر نوبت یک درس خوب گرفتم یعنی نوبت اول یه خوب نوبت دوم یه خود که هر دو در یک درس هستن در پاییه پنجم میتوانم تیز هوشان شرکت کنم

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود

برای دریافت لینک دانلود تنها کافیست ایمیل خود را وارد کنید
آخرین فرصت شرکت در
دوره جمع بندی آزمون
Call Now Button